2010. március 23., kedd

A mai napom csódálatos egyben kicsit Gondolatba ejtő...

Reggel ahogy felkeltem, elkészülődtem és mentem Ildikóhoz..:)
Leültünk beszélgetni, megkávéztunk és mehettünk a vonathoz, mert mendtünk az suliba...:D
Első óránk Matematika volt, de mi nem mendtünk be:D
Inkább shoppyngoltunk kicsit:)
Még ha találtunk is volna valami jó rucit:) De semmi:(
Nah de mi elütöttük az időt egy páran:D
Kezdődött az angol óra:D Hát örültem neki, hogy dolgozatot írtunk:D
Amim kicsit tropa lett:) De valahogy nem érdekel most:)
Lett volna 3 angolunk de mi csak 2-re mentünk be:)
3-dik angolon elmentünk egy közeli kocsmába:D ahól söröztünk, tequiláztunk és jögereztünk:)
Kicsit alkoholizált állapotba mentünk vissza utolsó Matek órára:D
De nagyon király volt:):)
Nagyon jól éreztük magunkat:D Kicsit jól esett ez a mai nap, hogy valaki meg vigasztaljon:)

Nah de ami nekem nem volt valami izgató az az, hogy eggyetlen egy ember köt már magyarországhoz:)
De, hogy mi lesz azt nem tudom konkrétan:S Napok óta nem jelentkezik, ami nekem szarúl esik... De lehet, hogy csak az Egyetem miatt van ez így:) Remélem csak ez az egy baj van:) Semmi más:)
Nah de ha ő ezt a részletet olvassa akkor annyit üzenek neki, hogy nagyon szeretem és értse meg, hogy nélküle üres az életem(K)

Puszika mindenkinek:)

Tomcy

Nincsenek megjegyzések: