2009. november 28., szombat

Sajnálom... Szerelmem:'(





Bánom már mit veled tettem,
s minden bűnt mit elkövettem.


Hullámok csaptak össze fejem felett,
s az egész testem megremegett.


Olyat tettem, amit nem kellett volna,
s ha leállnál velem csak még egy szóra,
elmondanám, hogy mennyire sajnálom,
hiszen csak te vagy nekem ezen a világon.


Minden pillanatban csak arra gondolok,
vajon valaha leszünk-e még boldogok.


Sajnálom, hogy bántottalak,
sajnálom, hogy átvágtalak.


Ha vissza mehetnék arra a napra,
mindent másképp oldanák meg.


Nem bántanálak téged,
s nem veszekednék véled.


Hiszen régen olyan jó volt,
minden gondunk megoldódott.


Mindig mindent megbeszéltünk,
soha sem veszekedtünk.


Ha még is néha összekaptunk,
két nap után feloldóttunk.


Nem gondoltam át,
hogy mit ér egy szerelem.


Nem akarlak elveszteni,
tudom a bizalmad nehéz lesz vissza szerezni.


De mindent megtennék azért,
hogy újra a szerelmem légy.

Nincsenek megjegyzések: